Friday, March 14, 2008

Tulajdonképpen - #42

2 comments:

mz said...

Én úgy látom, hogy a rövid videókkal, a földarabolt fejezetekkel (amiket szeretek nézni, félreértés ne essék!) épp ezt az emlegetett gyorsulást szolgáljuk ki. A youtube-típusú videók a mozizás szendvicsei, nem? Gyorsan megvannan, hamar fogyaszthatók, de ettől a pacalnak még ugyanolyan létjogosultsága marad. Színesítik a képet, ez tény, de nem biztos, hogy a kizárólagosságuk üdvös lenne.

Valamit akartam még mondani, de elfelejtettem :)

Renato Csatich said...

persze nem kizárólagosan.
viszont a mozinak már lőttek, legalábbis ebben a mostani formájában, s már én is egy poros alaknak érzem magam, ha arra gondolok, mennyit jártam moziba. eljárt az idő felette. így nem hiszem, hogy kiszolgálás lenne, hanem inkább benne vagyunk nyakig, és más nincsen helyette, csak ez au instant adag. és legfőképpen ennek a gyakorlati jelentőség érdekel, azaz a forgatási metódus, ebben a tekintetben kiszolgálás van, de a klasszikus mozi is kiszolgált, nem?