Saturday, February 9, 2008

Ti, férfiak - #31

7 comments:

Anonymous said...

:):):):):)
Cuppp-cuppp :*)

Anonymous said...

tetszik amit csinaltok! http://dzsekk.freeblog.hu

Anonymous said...

lol mien igaz és végig :D de ne tessék általánosítani :D

Anonymous said...

Probléma megoldásában sosem kérem más segítségét. Mindent önerőből csinálok meg. Ha nagyon nagy szarban vagyok, és egy barátom tudtomra adja hogy segíteni akar akkor engedem. Férfi vagyok. De önálló. Engem nő nem fog papuccsá vagy holmi rabszolgává tenni. Szívesen segítek bármiben amíg nem erőszakoskodik vagy hisztizik. Ezért nem is jövök ki igazán jól hosszú távon a nőkkel. Mert hosszú távon megpróbálnak uralkodni. Ennyi.

Anonymous said...

:DDDDDDD
nagyonjo, tenyleg persze magamra ismerni nemszabad de .p

Anonymous said...

férfi vagyok, lusta, bevallom DE! én élem a saját életem nem más ha én nem oldom meg más nem fogja megoldani, az hogy barátnő, szülő, esetleg valamit megold helyetted, szerintem az nem baj örülj hogy megtesznek ennyit érted. De egyébként én többnyire fordított helyzettel találkozom, hogy a nők ha valaki nem áll mellettük akkor semmire nem képesek, példa erre a barátnőm. Hogy ő megoldjon valamit, vagy eldöntsön valamit nélkülem...az lehetetlen, sokszor agyamra megy azzal hogy ugyanazt megkérdezni félpercenként más mondat összetételben, meg egyébként ő még lustább mint én.
szóval akkor hogy is van ez? lehet vagdalózni hogy most "ti férfiak", "ti nők". nem 20 vagy 100 an élünk a földön hogy ezt így általánosítani lehessen te elmondod az egyik végletet én átélem a másik végletet, és? téged érdekel? elgondolkozol egy kicsit is azon hogy lehet hogy nem is így van? sok embert ismerek sok félét egyikőjüket sem tudnám egy kalap alá venni, mert mindegyikőjük máshogy éli meg a dolgokat más az értékrendjük.
azzal most hogy te kiragadsz egy életképet az nem jelent semmit.

apám egyik haverja mondta egy nyaralásnál mikor csinálni kellet volna valamit: " minek csináljam meg ha van olyan aki úgyis megcsinálja" és igaza van ha majd az a valaki nem csinálja meg akkor úgy is érezni fogod hogy most jött el a te időd hogy megcsináld.

megmondom őszintén elösszőr csak azért kezdtem végignézni a videóidat mert szimpatikus arc nézett felém, de amennyi "okoskodást" te itt összehordtál, pff égnek állt a hajam...
tudod az élet sosem áll meg mindig változik, senki sem egyforma, és minden nap hozhat új dolgot, egyszer majd te is rájössz mikor lesz egy olyan ember aki téged tart el 2 kezi munkával naponta több száz kilót mozgat meg, és akkor ne csodálkozz azon hogy hazaér és üveges szemekkel meredten bámulja a tv-t. elfáradt, lemerült.

Ritubogar said...

tök jókat írtál anonymus. nagyon pocsékul érezném magam,ha mindezt komolyan is gondolnám...:)hát persze,h álatlánosítás!ekkora sablonokban nem beszél épeszű ember:)vmi fórumra be is írtam,ahol erről a videóról volt szó,h jó,h azzal nem jöttünk elő,h "a férfiak mé nem hajtják le a wc-ülőkét?"

remélem nem csak az én videóimat nézted végülis,hanem mindet,mert akkor eljuthat a lényeg-nem tom,h mennyit néztél meg az onlysuckersből

ezek a vlogok arra szolgálnak,h megszólítsuk a nézőt,köztük Téged is, és ez sikerült is